Uncategorized

5 sfaturi pentru a îmbunătăți eficiența în retail

Modul în care cumpără consumatorii a evoluat semnificativ în ultimul timp. În timp ce vânzările din retail oscilează în ritmul crizelor economice ori sanitare, comportamentul clienților este influențat de facilitățile comerțului online, fiind tot mai analitici. Retail-ul are nevoie de o orientare către inovație pentru a supraviețui, dar mai ales pentru a putea oferi o experiență completă.

poza site retail

Eficiența a devenit mai importantă ca niciodată în comerțul cu amănuntul, și întrucât 95% din afacerile europene cu amănuntul funcționează cu mai puțin de 10 angajați, procesele îmbunătățite de back office ar putea contribui la furnizarea unui serviciu superior pentru marile lanțuri de magazine.
Evaluați 5 idei de îmbunătățire a proceselor care oferă o experiență superioară clienților prin utilizarea tehnologiilor de imprimare.

1. Modificarea prețurilor – După cum se spune, timpul înseamnă bani, iar una dintre cele mai laborioase și consumatoare de timp este etichetarea și reetichetarea produselor. Economisiți timp cu o imprimantă portabilă de etichetare Brother RJ-3055WB care oferă imprimare la cerere la raft. Conectivitatea WiFi și Bluetooth de încredere înseamnă că vă poate fi alături în orice moment, în magazin și depozit. Vă puteți gândi și la mediu și evita risipa, deoarece imprimantele dedicate de etichetare imprimă numărul exact de etichete necesare. La rândul său, acest lucru economisește bani – un lucru pozitiv pentru orice afacere.

2. Etichetarea alimentelor – Acum, alergenii alimentari sunt sub lumina reflectoarelor. Vă puteți asigura că oferiți siguranță cumpărătorilor evidențiind alergenii cu ajutorul etichetelor tipărite cu roșu și negru. Etichetând cu modele precum Brother QL-820NWB sunteți sigur că ajutați consumatorii să știe exact ce cumpără și să evite orice risc de reacții alergice grave.

3. Arhivare – Având arhiva într-o formă excelentă, este mai ușor să vizualizați înregistrările și să simplificați îndeplinirea comenzilor repetate. Digitalizați-vă procesele scanând și salvând automat note de livrare în baza de date a companiei. Acest lucru reduce timpul și evită erorile. Utilizarea unui scaner portabil înseamnă că dispozitivul poate fi localizat în cea mai convenabilă locație, făcându-l și mai eficient.

4. Imprimare sigură – Păstrarea confidențialității datelor este esențială și poate fi realizată prin utilizarea unui card NFC (near field communication) sau prin activare cu cod PIN. Acest lucru asigură că documentele pot fi accesate și recuperate numai de către persoana care a imprimat, prevenind transmiterea informațiilor către persoane nepotrivite. Acest proces poate reduce costurile prin eliminarea printurilor inutile.

5. Imprimare în depozit – Modelele portabile de imprimare, scanare și etichetare pot fi utilizate pentru a crea un flux de lucru wireless. Dispozitivele pot fi utilizate oriunde în depozit, astfel încât să existe mai puțină mișcare a stocului și agenții să poată eticheta mărfurile în cele mai convenabile locații. Aceasta înseamnă că produsele pot fi expediate către clienți mai ușor și mai eficient.