Modulul Salarizare – o soluție ERP de la Mida Soft Business

Caracteristici generale

Modulul Salarizare asigură suport pentru activitatea specifică a departamentului de resurse umane, inclusiv pentru calculul de drepturi sau obligații bănești ale angajaților și ale firmei.

De asemenea, asigură mecanismul de raportare a diferitelor situații (D112, D205) solicitate de terțe entități privind fiscalitatea, asigurările sociale, șomajul etc.

Modulul Salarizare permite :

    • realizarea de simulări pentru a stabili salariul net/brut al unui viitor angajat pornind de la salariul brut/net;
      • introducerea pontajului într-un mod facilitat de aplicație prin preluarea automată a orelor conform contractelor, dar se ține seama și de concediile medicale și cele de odihna;
        • calculul salariilor angajaţilor, pe baza unui model adaptabil şi uşor accesibil utilizatorului, care permite ataşarea grupurilor de angajați la tranzacții (formule de calcul) specifice acestora;
          • permite reținerea automată de sume pentru fiecare angajat pentru care lunar trebuie oprită o anumită sumă de bani. Se stabilește suma de referință la care trebuie să se ajungă și se fac rețineri lunar până suma targetată este atinsă;
            • listarea statul de plată pentru avans sau lichidare, cu multiple opțiuni de sortare, selecție și/sau prezentare a datelor;
              • listarea fluturaşilor pentru avans sau lichidare;
                • listarea statului de plată pentru membrii din consiliul de administrație;
                  • obținerea fișei de impozit/adeverință de impozit a fiecărui angajat;
                    • calculul contribuțiilor angajatului/angajatorului la fondurile de șomaj, la casele de asigurări sociale, la administrațiile financiare;
                      • obținerea fișei de impozit/adeverință de impozit a fiecărui angajat;
                        • gestionarea zilierilor: registrul zilierilor, preluarea în stat de plată, preluarea în declarația 112;
                          • exportul datelor către diverse programe;
                            • obținerea de situaţii statistice privind salariile angajatilor;
                              • generarea automată a notelor contabile;
                                • crearea de rapoarte definite de utilizator;
                                  • obținerea de fișiere de raportare către bănci, în formate specifice;

Privind operațiunile de casierie și bancă, utilizatorii privilegiați pot:

      • defini băncile și casieriile cu care se lucrează;
        • asocia fiecărei bănci/casierii a unuia sau mai multor conturi contabile, indiferent de valută;
          • vizualiza/tipări rapoarte selective sau integrale privind soldul facturilor clienților precum și balanța relațiilor clienților/furnizorilor cu compania;
            • împerechea instrumentele de plată cu documentele reprezentând creanțe/datorii, atât manual, prin selecția de către utilizator, cât și automat, de către aplicație, printr-o interfață specifică.

    Privitor la contabilitatea specifică instituțiilor publice, acest modul asigură, în plus:

        • realizarea prevederilor legale referitoare la angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența si raportarea angajamentelor bugetare și legale
          • asigură întocmirea situațiilor financiare trimestriale și anuale;
            • asistarea și monitorizarea introducerii angajamentelor bugetare individuale sau globale, a ordinelor de plată precum și a plăților propriu-zise, în corelație cu sumele defalcate în bugetele aprobate conform clasificației bugetare.

    Vă putem ajuta?

    Vă doriți o soluție sau un serviciu furnizate de Mida Soft Business sau doriți detalii in legătură cu acestea? Lăsați-ne datele dvs. și vă contactăm în cel mai scurt timp.

    Nume

    Adresa de e-mail

    Subiect

    Mesaj