Modulul Resurse Umane – o soluție ERP de la Mida Soft Business

Caracteristici generale

Modulul Resurse Umane asigură suport pentru activitatea specifică a departamentului de resurse umane, inclusiv pentru calculul de drepturi sau obligații bănești ale angajaților și ale firmei.

De asemenea, asigură mecanismul de raportare a diferitelor situații solicitate de terțe entități privind fiscalitatea, asigurările sociale, șomajul etc.

Modulul Resurse Umane permite:

    • definirea și introducerea de atribute dinamice aferente angajaților, precum și obținerea de rapoare personalizate, configurabile de către utilizator;
      • introducerea/modificarea contractelor de muncă ale angajaților;
        • introducerea/modificarea datelor privind persoanele aflate în întreținerea salariatului ce au statut de coasigurați; determinarea deducerii personale ce va fi calculată fiecărui salariat.
          editarea declarațiilor 112, 205;
  • introducerea/modificarea datelor cu privire la reținerile ce se aplică salariatului. Se oferă facilitatea reținerii recurente a unor sume de bani, în momentul calculului salariilor;
    • evidenţierea concediilor de odihnă ale angajaților;
      • evidențierea concediilor medicale ale angajaților: introducerea codului de diagnostic (nomenclator 999) permite urmărirea istoricului diagnosticelor pe fiecare angajat;
        • întreținerea nomenclatorului documentelor necesare la angajare sau a studiilor efectuate
          • definirea de grupuri de angajați pentru care se pot atribui acțiuni specifice sau se pot obține rapoarte doar pentru angajați ce aparțin de un anumit grup;

    Vă putem ajuta?

    Vă doriți o soluție sau un serviciu furnizate de Mida Soft Business sau doriți detalii in legătură cu acestea? Lăsați-ne datele dvs. și vă contactăm în cel mai scurt timp.

    Nume

    Adresa de e-mail

    Subiect

    Mesaj