Modulul Documente – o soluție ERP de la Mida Soft Business

Caracteristici generale:

Modulul de documente permite:

    • Definirea tipurilor de documente necesare în activitatea firmei (ex. facturi, chitanțe, OP-uri, NRCD-uri, bonuri de consum, etc.) și a drepturilor utilizatorilor privind folosirea acestora;
      • Emiterea de documente către clienți (ex. facturi);
        • Definirea de jurnale de numerotare automată a documentelor emise prin intermediul aplicației;
          • Regăsirea documentelor de către utilizatori prin utilizarea de criterii de căutare (filtrare) multiple sau sortare. Criteriile de cautare multiple sunt salvate la nivel de utilizator, permițând căutarea ulterioară a documentelor dupa aceleași criterii doar prin selecția filtrelor salvate anterior.
            • Obținerea de situații personalizate pe baza documentelor introduse;
              • Generarea declarațiilor în conformitate cu legislația în vigoare (ex. declarațiile 390, 394);
                • Obținerea de informații privind crearea/modificarea (data, utilizatorul) documentelor introduse oferind astfel posibilitatea de auditare a activității la nivelul sistemului.
                  • Tipărirea batch a mai multor documente selectate de utilizator;
                    • Obținerea situațiilor privind centrele de cost/venituri, așa cum au fost definite de utilizator.
                      • Generarea unui document dintr-un alt document sursă, reducând astfel timpul de introducere a datelor precum și posibilitatea de producere a erorilor de introducere date.

    Vă doriți o soluție sau un serviciu furnizate de Mida Soft Business sau doriți detalii in legătură cu acestea? Lăsați-ne datele dvs. și vă contactăm în cel mai scurt timp.

    Nume

    Adresa de e-mail

    Subiect

    Mesaj