Modulul Comercial – o soluție ERP de la Mida Soft Business

Caracteristici generale:

Clienții și Furnizorii sunt reuniți conceptual și se regăsesc în termenul de Parteneri.

In afara caracteristicilor standard (cod, denumire, CUI, adrese, bănci, procente discount, e-mail, www, etc.) ale Partenerilor, utilizatorii privilegiați pot atașa acestora atribute dinamice în funcție de necesități.

Modulul Comercial permite:

    • definirea rețelei de distribuție prin reunirea partenerilor în grupuri sau gruparea acestora pe zone, fiecărei zone putându-i-se asocia un agent comercial;
      • introducerea comenzilor, dispecerizarea acestora și emiterea de facturi;
        • vizualizarea/listarea automată de facturi (facturare automata) sortate în funcție de diverse criterii: județe, orașe, zone, grupuri de clienți, străzi, agenți, etc.
          • calculul numărului și tipărirea de etichete pentru coletele expediate;
            • posibilitatea de a defini şi lucra cu mai multe categorii de preţuri (de catalog, promoțional etc.);
              • situații de vânzări/încasări pe agenți sau clienți, zone etc.;
                • calcularea și contabilizarea penalităților;
                  • cunoaşterea permanentă a poziţiilor financiare în raport cu partenerii precum şi a documentelor aferente;
                    • controlul creditelor.
Portofoliul de contracte pentru clienți/furnizori este vizibil din modulul de documente, astfel încât comenzile și facturile asociate se pot împerechea cu contractele existente, putându-se urmări, astfel, gradul de realizare a acestora.În plus, modulul permite editarea și salvarea în baza de date a contractelor în maniera identică pachetelor Microsoft Office (Excel, Word) sau OpenOffice (Write, Calc), atașarea la partener a contractelor scanate.

Vă doriți o soluție sau un serviciu furnizate de Mida Soft Business sau doriți detalii in legătură cu acestea? Lăsați-ne datele dvs. și vă contactăm în cel mai scurt timp.

Nume

Adresa de e-mail

Subiect

Mesaj