Responsabilitățile importante:

  • Realizează planul propus pentru portofoliul alocat
  • Realizează prognoza rezultatelor, cu frecvență săptămânală
  • Oferă asistență și asigură consultanță clienților din portofoliu
  • Prezintă și promovează produsele și serviciile Mida Soft Business ( dacă este cazul )
  • înregistrează și actualizează informațiile privind oportunitățile apărute, cu frecvență săptămânală
  • Dezvoltă relații de afaceri puternice cu clienții din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informații importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile de mentenanță și de service, precum și serviciile speciale de cost per pagină.
  • Are cunoștințe solide în tot ceea ce înseamnă:
    • configurare, întreținere, diagnosticare și reparație echipamente de printat (imprimante, copiatoare, multifuncționale, fax-uri, plottere etc)
    • configurare, întreținere, diagnosticare și reparație și configurare sisteme PC, echipamente networking (router, switch)
  • Monitorizează competiția și evoluția pieței în domeniul IT&C pentru a identifica și comunica intern aspectele care necesită îmbunătățire.

 

Cerințele postului:

 

Studii:

  • Studii superioare; studiile în domeniul comercial/tehnic constituie avantaj.

 

Experiență în muncă:

  • Experiență minim 2 ani în domeniul IT/telecom constituie avantaj

 

Cunoștințe, Aptitudini & Abilități:

  • Orientare spre rezultate; Automotivare;
  • Proactiv; Inițiativă; Creativitate;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Abilități de ascultare;
  • Tehnici de vânzare;
  • Cunoștințe de limbă engleză;
  • Bune cunoștințe de operare PC;
  • Disponibilitate de a călători.
  • Permis de conducere categoria B (fără incidente).