Responsabilitățile importante:

  • Realizează planul de vânzări și venituri pentru portofoliul alocat.
  • Realizează prognoza rezultatelor de venituri și vânzări, cu frecvență săptămânală
  • Oferă asistență și asigură consultanță clienților din portofoliu, atât înainte cât și după vânzare.
  • Prezintă și promovează produsele și serviciile Mida Soft Business.
  • înregistrează și actualizează informațiile privind oportunitățile de vânzare, cu frecvență săptămânală
  • Dezvoltă relații de afaceri puternice cu clienții din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informații importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile și pachetele de servicii și pentru fundamentarea tarifelor acestora.
  • Prospectează permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piață a serviciilor și produselor companiei.
  • Pregătește informațiile necesare revizuirii performanței, și susține o prezentare, cu frecvență de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi și planurilor pe perioada următoare.
  • Monitorizează competiția și evoluția pieței în domeniul IT&C pentru a identifica și comunica intern aspectele care necesită îmbunătățire.
  • Transmite lead-uri de vânzări, generate la clienți din alte portofolii, către titularul portofoliului respectiv, și ajută la conversia lor.

 

Cerințele postului:

 

Studii:

  • Studii superioare; studiile comerciale în domeniul comercial/tehnic constituie avantaj.

 

Experiență în muncă:

  • Experiență minim 1 an în domeniul comercial-vânzări sau domeniul IT/telecom constituie avantaj

 

Cunoștințe, Aptitudini & Abilități:

  • Orientare spre rezultate; Automotivare;
  • Proactiv; Inițiativă; Creativitate;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Abilități de ascultare;
  • Tehnici de vânzare;
  • Cunoștințe de limba engleză;
  • Bune cunoștințe de operare PC;
  • Disponibilitate de a călători.
  • Permis de conducere categoria B (fără incidente).